Způsob, jak Vám zákazníci mohou zaplatit za Vaše služby charakteru

Blok_900_794x496_v2_3fbbb9cb28.png
  • zábavného - věštění, horoskopy, numerologie, esoterika, soutěže, seznamka
  • informačního - odborné poradenství (např. psychologické, zdravotní, výživové), právní servis, apod.
  • inzertního - nákup/prodej
  • erotického - služby pro dospělé

Volající, Váš zákazník, hradí definovanou cenu v rozmezí 8–95 Kč/min, ze které většinovou část ceny zašleme na Váš účet. Hovory z Vašeho prémiového čísla 90x xxx xxx nasměrujeme na Vámi vybrané telefonní číslo (mobil, pevná linka, ústředna)

Technické detaily

B_Lok2_900numb_794x496_0798540a43.png
  • Přidělení prémiového čísla 900 dovolatelného z ČR, Slovenska a dalších okolních států, nebo jeho přenos od stávajícího operátora
  • Zajištění dovolatelnosti ze všech standardních operátorů (O2 Czech Republic, T-Mobile, Vodafone)
  • Možnost zajištění rozšířených funkcí v podobě virtuální ústředny (úvodní hláška, přesměrování či nahrávání hovorů) dle Vašich požadavků
  • Online statistiky provozu

Chcete si připojení sjednat nebo máte dotaz?

Stačí nám zavolat nebo napsat.
*
*
*
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem oslovení s informací o možnostech spolupráce. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů
*

Čísla určená k provozování placených informačních, zábavních nebo erotických služeb

Linka 900 od společnosti Quantcom je efektivním nástrojem pro poskytování placených služeb, jako jsou informační a zábavní služby, věštění, horoskopy nebo erotické linky. Tato služba umožňuje firmám nabídnout zákazníkům specializované poradenství a zábavu s přímým výnosem z každého hovoru. Linka je dostupná nejen v České republice, ale i na Slovensku.

Hlavní výhodou linky 900 je možnost nastavení různých cenových tarifů v rozmezí 8–95 Kč za minutu. Quantcom zajišťuje spolehlivou technologii pro přesměrování hovorů na vámi zvolené číslo, což umožňuje snadnou integraci do vašeho stávajícího systému. K dispozici máte také podrobné online statistiky provozu, které vám pomohou sledovat a optimalizovat výkon vašich služeb. Pro ty, kteří potřebují pokročilejší řešení, nabízíme zajištění rozšířených funkcí v podobě virtuální ústředny, která umožní například přesměrování či nahrávání hovorů.