Vaši zákazníci se Vám dovolají zdarma

800_Blok_794x496_c905058417.jpg

Zařídíme Vám předvolbu 800, nebo 8XY, u kterých je hovorné pro volající zdarma. Vy si přitom můžete zvolit směrování na jedno nebo několik čísel, a to u kteréhokoli operátora v ČR i zahraničí. Případně Vám číslo můžeme přidělit.

  • Výběr čísla zákazníkem
  • Číslo je směrováno na jedno nebo několik standardních telefonních čísel
  • Pro číslo 800xxxx hradí provozní náklady (hovorné) volaná strana. Pro volající je zdarma
  • Pro číslo 8XYxxxx hradí volající část nákladů a volaný jejich zbylou část

Technické detaily

Blok2_800numb_794x496_e018dcc19d.png
  • Široké možnosti nastavení směrování na určená čísla, dle času nebo vytížení
  • Možnost služby i formou mezinárodní linky, dostupné v cca 50 zemích světa
  • Možnost rozšířených funkcí o IVR, nahrávání hovorů, automatické hlášky
  • Přidělení 800 čísla, nebo jeho přenos
  • Možnost přidělení zlatého (snadno zapamatovatelného) čísla
  • Přidělení čísla dovolatelného ze zahraničí, nebo jeho přenos

Chcete si připojení sjednat nebo máte dotaz?

Stačí nám zavolat nebo napsat.
*
*
*
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem oslovení s informací o možnostech spolupráce. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů
*

Jednotné telefonní číslo za nulovou nebo zvýhodněnou cenu pro vaše zákazníky

Barevné a informační linky umožňují zákazníkům volat za zvýhodněnou sazbu nebo zdarma, což zvyšuje jejich ochotu vás kontaktovat. Díky barevným telefonním linkám můžete efektivně spravovat příchozí hovory a zajistit profesionální zákaznickou podporu, která posílí důvěru a spokojenost Vašich zákazníků.

Největší zájem mají firmy obvykle o bílou nebo zelenou linku. Bílá linka začíná trojčíslím 840–842 nebo 847–849 a umožňuje volajícím z celé České republiky volat za jednotnou zvýhodněnou sazbu. Zelená linka začíná předčíslím 800 a je pro volající zcela zdarma. Zřízení barevných linek přináší vyšší míru spokojenosti a loajality zákazníků a posiluje image vaší společnosti jako zákaznicky orientované a dostupné, čímž se stává důležitým nástrojem pro budování značky.

Quantcom nabízí komplexní řešení linky 800 i linky 84x včetně možnosti přidělení takzvaného zlatého čísla pro snadnější zapamatování. Samozřejmostí jsou pokročilé funkce, jako například IVR systémy, které umožňují automatizované směrování hovorů na správná oddělení či osoby, a nahrávání hovorů, které poskytuje možnost zpětné analýzy a zlepšení kvality zákaznické podpory. Nabízíme také široké možnosti nastavení směrování hovorů zahrnující i mezinárodní varianty dostupné přibližně v 50 zemích.